טיפים להעביר ארוחות חג משפחתיות בכיף

טיפים להעביר ארוחות חג משפחתיות בכיף

אנחנו יודעות עד כמה זה מרגש אבל בטוחות שעבור חלקכן, במיוחד מי מכן שעדיין לא יצאה עם הבייבי מהבית בערב, זו יכולה להיות גם חוויה מעט מלחיצה. מקום חדש, אנשים שלא פוגשים בדרך כלל, ערות בשעות יותר מאוחרות מהרגיל.

ריכזנו עבורכן 6 טיפים כדי שערב החג יעבור בכיף:

1.  תתחילי להתארגן כבר מהבוקר- בחרי לך ולבייבי בגדים בנחת, ארגני את תיק ההחתלה, השמיכות והעגלה כמה שיותר מוקדם כך שלפני היציאה תוכלי להיות פנויה להתארגן בכיף ותוכלי להגיע לארוחת החג רעננה.

2. מקלחת בבית- גם אם בדר"כ זה חלק מהטקס שינה שלו, לא יקרה כלום אם ערב  אחד המקלחת לא תתרחש ממש סמוך לשינה. לפעמים דווקא הצורך שלנו להצמד להרגלים הקבועים, גם בסביבה שפחות מאפשרת את זה, יכולה ליצור יותר סטרס מרוגע.

3. מנשא! זו היא דרך מצוינת לשמור את הבייבי בידיים אבל להשאיר את הידיים שלך פנויות לחיבוקים ולאכול. המנשא גם יאפשר לך לשלוט בכמות הגירויים אליהם הבייבי יחשף וימנע מעבר מיותר בין יותר מידיי ידיים.

4. סנני רעשי רקע- ארוחות משפחתיות מזמנות המון פעמים מפגשים ויתכן שיחד איתם יגיעו גם לא מעט הערות, הצעות וטיפים. אנחנו מציעות לך לזכור שני דברים:

*למרות שכל העצות והטיפים שבכלל לא ביקשת יכולים להטריף, בדרך כלל הכוונה שעומדת   מאחוריהן היא טובה.

*אף אחד לא יודע יותר טוב ממך מה הכי טוב לתינוק שלך. 

5.  הביאי איתך כמה צעצועים ומשחקים שהבייבי מכיר מהבית, אפילו משטח פעילות קטן  מתקפל, החפצים המוכרים יעסיקו את הבייבי שלך ויעזרו לו להרגיש יותר בבית.

  6. נסו להגיע כמה שיותר מוקדם. אנחנו יודעות שזאת יכולה להיות משימה מאתגרת, במיוחד עם הפקקים של ערב החג, ועדיין אנחנו ממליצות לכן לנסות. הגעה מוקדמת תאפשר גם לכן וגם לבייבי להסתגל לסביבה החדשה לאט לאט ולווסת את ההצפה שעלולה להיווצר מכניסה בבת אחת לתוך ארוחת חג עמוסה בהמון אנשים. 

 זכרי שהדבר היחיד שהתינוק שלך באמת צריך כדי להיות רגוע זה שאת תיהי רגועה. אז גם אם לא הכל קורה בדיוק כמו שחלמת או תכננת, אתם חוגגים את החג ביחד, כמשפחה וזה כבר הופך אותו להכי מדהים ומיוחד בעולם!